vineri, 28 martie 2008

Avatare Emo Kids girls

alone Avatar Avatare Emo Avatar Emo Avatare Emo Frumoase
Avatar Emo Avatare Haine Emo Avatar Emo Cod De Bare Avatar Emo cu Cap de Mort
Avatar Emo cu Fete Avatar Emo de Messenger Avatar Emo de Sarbatoare
Avatar Emo Fara Scapare Avatar Emo in Tenesi Avatar Emo Ingandurat
Avatar Emo Messenger Avatar Emo Avatare Emo Aim
Avatare Emo Avatar Cultura Emo Avatare Emo Avatar Cuplu Emo Avatare Emo Avatar Emo Alb Negru
Avatare Emo Avatar Emo Avatars Avatare Emo Avatar Emo Core Avatare Emo Avatar Emo cu Blonde
Avatare Emo Avatar Emo cu Personalitate Avatare Emo Avatar Emo cu Stil Avatare Emo Avatar Emo Fashion

Avatar girls, Avatare fetite, Avatare fete dulci, Avatar fete suparate, Avatar EMO

12 comentarii:

georgy spunea...

nu st de ce unii zik k emo isi taie venele pt k nu edeloc adevarat e o prostie pt k eu sunt emo de 2 ani si nu miam taiat venele da intradevar k suntem mai deosebiri si tristi dar pt aia ati putea sa ne acceptati nu sa va feriti de noi nu inteleg de ce nu ne acceptati k doar nu va omoram LOVE EMO

ToTuL Pe O CaRtE spunea...

hei...eu nu sunt emo...si nici nu cred k o sa fiu...am prieteni emo...si chiar unii apartin gastii mele...ei sunt super de treaba si ne intelegem f bn...ba chiar atunci cnd sunt trista si simt k nimeni nu ma intelege ei sunt cei kre imi sunt aproape...intr-un timp m-am gandit sa fiu si eu emo..pt k prietenul meu era...dar mi-am dat seama k nu e de ajuns sa vrei, trebuie sa simti...pt k sa fii emo nu se invata de la altii ci de la viata...toti suntem uneori emo...cnd suntem tristi...cnd nu ne putem integra intr-un grup...cnd nu suntem acceptati...etc... persoanele kre adopta acest stil nu sunt ciudate si nici nu vor sa iasa in evidenta prin hainele negre, machiaj sau comportanment...toate aceste lucruri sunt doar o exteriorizare a sentimentelor... ei nu ar trebui sa fie respinsi pt k la fel k toti sunt oameni... nu sunt emo...dar stiu cum e sa fii respins...asa k din partea mea pt toti cei kre sunt emo :"nu va lasati descurajati...continuati sa va exteriorizati sentimentele asa cum vreti...pt k nu multi stiu sa-si arate sentimentele!"

maddy3m0girl spunea...

oare dc nu pot crede k ji emo sunt oameni...k doar au ji ei suflete ji sufera ji ei k noi din anumite probleme...nici chestia aia q taiatul venelor nu e adevarata...poate k mai sunt unii kre prerind k sunt emo ji se taie dar o fac deoarece sufera...yo am prieteni emo jo sunt cool ji de gasca...ma rog yo cred altceva fata de altii...

emanuel spunea...

"emo"...sunt oamen ca si noi......se exprima altfel....dar au aceeasi inima......va iubesc si va sustin emokids......emanuel

zapp3 spunea...

faza ca emo isi taie venele este mai mult o minciuna(mai sunt ji asemenea cazuri)dar asta nu inseamna ca toti sunt la fel...eu sunt EMO de 2 ani ji cv...asa suntem noi mai tristi etc...suntem mai deosebiti...asta nu inseamna ca trb sa fim marginalizati...suntem ji noi oameni dar ne exprimam sentimentele altfel..."NU JUDECATI DUPA ASPECT CE E INAUNTRU CONTEAZA"......LoVe EmO LiFe

BC spunea...

mey,nici eu nu sunt emo,dar nu am nimic cu ei,chiar imi place tot ce e lega de ei,stilu lor...etc;)):"I_LOVE_EMO

BC spunea...

mey..nici eu nu a nimic cu ei,chiar imi place tot ce e legat de ei,ce pot sa zic...au stilu' lor aparte:"I LOVE EMO

???...idiotkid...:-*...??? spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Cronica Chocolate spunea...

si eu sunt emo de 1 an si nu vad dc oamenii ne ocolesc si ne arata cu degetul pe strada.ce frate noi nu suntem oameni? parca noi om fi cv nemaivazut vreodata pe pamant. noi dc nu-i aratam cu degetul pe manelisti? nu mai fiti frate asa si nu mai ne respingeti ca nu va muscam. aa si chestia cu taiatul nu se intalneste la toti emo . si eu mam taiat dr am fct asta pt ca eram frte trista si nu mai aveam chef de viata...dr ma rg...nu mai fiti frate asa..hai pa-pa LOVE EMO!

tr3y sys spunea...

.......sustin emo...........




i love you!!!!

blue3_ange3l spunea...

..Mey eu nu inteleg ce are toata lomeea cu ei..??Bai fratiilor is si ei oameni k pana la urma urmei nu au ciuma...Ke tot ii judecati atat..??Fiecare isi exprima sentimentele aja kum vrea..??Si stim toti k p undeva ei au dreptate..Sau voi credeti k daka ii judecati p ei..faceti lomea mai buna..schimabti cva??..Nu faceti nmk altcva dkt sa inrautati lukrurile..Iar ei au gasit cea mai buna modalitate de asi arata suferintza..Lasatii in pace k nu va ajuta cu nmk sa ii injositi..pana la urma voi prin tot cee le adresati lor nu aratati dkt k sunteti frustrati...Eu nu am vazut niki un emo sa isi taie venele sau sa se sinucida aja k nu mai arunkatii acuzatii aja aiurea...Ganditi-va si la sentimentele lor k snt oamenii nu animale..Si poate uneori snt mai respectati k noi ..Makr ei au curajul sa lupte si sa spuna ce ii deranjeaza sa faca cva..P knd noi nu facem nmk...Punem kpul in pamant varsam o lacrima si mergem mai departe..E foarte usor sa vorbesti as jignesti si sa razi..Dar nu castigi nmk..Bv lor k snt aja..:*:*

fuNkY billy_boss spunea...

emo is pers fara respect de sine.is nijte maimutoi kre vad p net sh pun practik.imi plac pers q freze cool,imi plac pers colorate in cap;da ii urasc p aia kre se cred emo.va uitati p net sh va transf sh voi.dak va uitati la desene q tom & jerry,va transf in soarec sau mata?imi plac oamenii kre se imbrak mai ciudat,q freze sooper,dar ii urasc p aia kre zic k's emo sh se taie,sh ce draq mai fac.lipsa de cultura.mai cititi draq o krte,satanistilor........