joi, 27 martie 2008

SMS-uri de dragoste

Cand te-am vazut prima oara mi-a fost frica sa nu te plac. Cand te-am placut, mi-a fost frica sa nu te iubesc . Cand te-am iubit, mi-a fost frica sa nu te pierd... iar acum ca te-am pierdut, mi-e frica sa traiesc fara tine. Te iubesc.

Simplitatea fara dragoste,
Iti pierde valoarea...
Vorbele fara dragoste,
Te face introvertit...
Legea fara dragoste,
Te supune...
Crucea fara dragoste,
Reprezinta tortura...
VIATA FARA DRAGOSTE,
ISI PIERDE SENSUL...

De cand te-am cunoscut ochii mei vad inimioare peste tot!

Dragostea este acel act deliberat de daruire de sine altcuiva, o daruire neconditionata si irevaocabila, astfel incat cealalta persoana sa primeasca in mod constant bucurie. DRAGOSTEA se manifesta prin pasiune, afectiune, sentimente romantice, sentimentul apartenentei, prietenie, tandrete, pasiune nebuna sau o infinita combinatie intre acestea.

Esti unic..suntem unici...te iubesc si te ador..tu esti singura raza de iubire!

Imi doream un tip frumos, un tip destept, romantic si putin stangaci, dar nu l-am gasit pana nu m-am impiedicat de tine!"Multumesc"

Pentru iubirea mea, Florian . Ma gandesc tot timpul la tine, mi-e dor de saruturile tale, mangaierile tale, trupul tau stand langa al meu si buzele tale dulci lipindu-se de buzele mele.TE IUBESC MULT!

Pune-ma ca o pecete pe inima ta, ca o pecete pe bratul tau, caci dragostea este mai tare ca moartea, jarul ei este un jar de foc, de-ar da omul toate averile din casa lui pentru dragoste nu ar avea decat dispret.

Da-mi mana si lasa-ma sa te port spre culmile inalte, printre norii stravezii. Lasa-ma sa-ti arat prima raza de soare prin ochii mei si sa simti adierea blanda a vintului pe pielea mea. Da-mi voie sa-ti arat cum sa asculti marea, cum sa asculti noaptea si linistea ce te-nconjoara. Lasa-ma sa-ti port pasii prin nisip, spre necunoscut, undeva departe in zare, acolo unde se imbina cerul cu pamantul. Lasa-ma sa miros florile in locul tau si tu sa le simti parfumul, sa ascult melodia vietii ca tu sa o poti trai. Lasa-ma sa-ti spun noapte buna incet si duios. Ti-as arata cum sa plangi cu ploaia, cum sa canti cu vintul, cum sa dansezi cu soarele, cum sa traiesti cu viata, cum sa simti cu sufletul. Te-as face se vezi minunile, sa crezi in ele si nu in ultimul rand te-as invata sa speri. Sunt gata sa-ti ofer totul, fiecare bataie a inimii mele, fiecare rasuflare, fiecare clipire. Lasa-ma sa-ti fiu inceputul si sfirsitul, noapte si zi, viata si speranta, lasa-ma sa-ti pun iubirea in suflet si tu sa o traiesti. TE IUBESC!

Sms-uri declaratii de dragoste, sms te iubesc, sms-uri dragostea, mesaje te iubesc, mesaje persoana iubita, sms-uri iubire, urari de dragoste

Niciun comentariu: