joi, 27 martie 2008

SMS-uri de dor

Intotdeauna prietenia adevarata este durabila chiar daca viata impreuna ne face sa nu mai avem timp pentru vise, simt ca esti langa mine si ca daca am nevoie TU ma ajuti sa ma ridic..esti cel care imi da echilibrul necesar parcurgerii unui drum cat mai drept al vietii! TE IUBESCSC de la pamant pana la cer,de la cer la pamant si inca o data... te iubesc ...

Orice ai face, sunt alaturi de tine. Sper ca toate visele tale sa se implineasca. Oriunde, oricand, voi fi langa tine dorindu-ti dragoste si fericire, pentru ca te iubesc!

Cand treci printr-o perioada proasta, adu-ti aminte ca exista Cineva in cer care te iubeste si are grija de tine si cineva pe pamant caruia ii pasa de tine – eu sunt acela.

Iti daruiesc un pupic dulce care sa te faca sa uiti de toate grijile. Spunandu-ti Noapte Buna si Te Iubesc...

Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul iar ingerii sa-ti indulceasca visele! Inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc!

Mi-e dor de clipirea ochiilor tai, mi-e dor de mangaierea labuzelor tale catifelate si suave.. ca si sarutul de care acum mie dor mie dor ingrozitor!

Nu merge inaintea mea pentru ca saar putea sa nu te pot urma. Nu merge in urma mea pentru ca saar putea sa nu te pot ghida. Mergi alaturi de mine si fii prietenul meu....

Daca intr-o zi Dumnezeu mi-ar cere sa aleg intre tine si viata mea eu as alege viata si stiu ca te-ai supara, dar fara sa stii ca de fapt TU esti viata mea. Te ador, raza mea de soare.

Sunt o adiere de vant salbatica... Eu sunt lumina calda a diminetii ce-ti gadila genele lungi pentru a-ti deschide ochii sa vezi splendoarea ce te inconjoara. Eu sunt o raza de soare calda si firava ce-ti mangaie obrajii fini; eu sunt roua de pe firele de iarba ce-ti saruta gleznele; eu sunt un cant al pasarilor ce te incanta cu ciripitul lor vioi; eu sunt o adiere de vant salbatic ce-ti rasfira firele de par. Eu sunt o floare mica si tacuta ce iti implora mangaierea, sunt un gand raslet ce te face sa tresari cand esti singur, iar tu esti sprijinul meu in lumea cea reala cufundata in visare.

Sms-uri de dor, Mesaje de dor, Urare de dor