joi, 27 martie 2008

Sms-uri de impacare

Bine, recunosc cu nu stiu sa te pretuiesc, dar nu sunt o persona asa rea, haide, te rog, iarta-ma!
Stiu ca sunt un om fara creier, sincer, nu era nevoi sa ma faci prost!Dar, oracat de prost as fi, TE IUBESC!Si vreau sa ma ierti! Te rog! Te rog!Iarta-ma!
Promit ca de maine am sa fiu altul, am sa fiu asa cum vrei tu sa fiu, dar, mai intai, IARTA-MA!

Da, stiu ca vrei sa ma pedepsesti si stiu ca merit acest lucru, dar fie-ti mila si iarta-ma!

Gandul ca nu imi vorbesti, ca nu ma privesti, ma infioara de-a dreptul. Spune-mi ca va fi din nou ca inainte.

Stiu ca am gresit si imi pare rau. As face orice ca sa ma ierti si sa imi dai o sansa.

Cele mai bune ganduri ale mele se indreapta catre tine. Zambesc prosteste cand ma gandesc la tine si ma intristez cand stiu ca esti suparat pe mine. Iarta-ma

Sa lasam in urma tot ce-a fost mai rau, sa uitam de necazuri si neintelegeri si sa privim inainte zambind.

Chiar daca am gresit, imi este greu sa recunosc dar o voi face pentru ca te iubesc si vreau sa ne fie bine. Iarta-ma!

Iarta-ma! Am gresit si imi pare rau. Nu am vrut sa te ranesc sau sa te fac sa suferi. Accepta, te rog, scuzele mele.

De multe ori strangerea de mana are consistenta strangerii de gat.

Sms-uri de impacare, mesaje de impacare, urare de impacare, sms de impacare, mesaj pentru impacare

2 comentarii:

Anonim spunea...

:X f folositor :D

Crazy girl spunea...

foarte folositor baieti :)) ar trebuii sa le adaptez :D MERSI!!! ;;)