vineri, 21 martie 2008

Statusuri de dragoste

Te iubesc.. am scris pe zapada... dar razele soarelui vor sterge aceste cuvinte.. Te iubesc am scris pe plaja... dar un val obraznic... v-a lua cu el in adancuri aceste 2 cuv... ESTE SCRIS TE IUBESC IN INIMA MEA SI DE ACOLO NIMENI NICIODATA, NICIODATA NU V-A PUTEA SA LE STEARGA... pentru ca te iubesc.. si o sa te iubesc cat voi exista

daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu :D

mi-e dor de tine
de buzele tale senzuale...
vreau sa te am aproape
sa te strang in brate
sa te sarut.
sa ne imbatam cu dragostea
ce ne imbratiseaza toata noaptea
dimineata, sa ne trezim imbratisati
si sa o luam de la capat.

To love someone is to see a miracle invisible to others ...

il iubesc da prostu nu-si da seama ..

am iubit si am sa iubesc o floare ce u nu gasesti, floarea ce am gasit numai pentru mine a inflorit... Te iubesc si te ador unikata mea :X:X:X

Hai sa ne inpartim lumea ....... luna mie, stelele tie.... oceanul mie. Pamantul tie ......... dar mai bn totul tie si tu mie...

E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.

It's gonna take a miracle to bring me back,
And you're the one to blame.

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......

Statusuri de dragoste, statusuri iubire, statusuri persoana iubita, poezie pentru peresoana iubita, statusuri indragostiti

Niciun comentariu: