vineri, 21 martie 2008

Statusuri de despartire

Mai rămâi,o noapte mai rămâi www.statusuri.info şi poate timpul pentru-o noapte s-ar opri.Cine va mai şti ce-am fi fost într-o zi?

Rămâi..La ferestre ploaia răsună www.statusuri.info şi-n sufletul meu la fel.Afară tristeţea nocturnă stinge al vieţii mele ţel.Rămâi..Petale de trandafiri îmbălsămate frumos visam.Rămâi..Doar pe tine te doream

Pleacă,nu te vreau în felul ăsta.Lasă cheia www.statusuri.infosub preş,pleacă fără să zici adio,ai fost un vis urât care s-a terminat.Eternitatea te va înghiţii în ea,iar eu nu te voi mai salva

Plângi,te las pentru totdeauna în uitarea proprie,printre www.statusuri.info lacrimi şi suspine.Te-am iubit numai pe tine,dar tu ai vrut să te joci cu focul.Rămâi singur(ă) şi nu uita,asta se întâmplă când te joci cu încrederea.

Nu pleca,iertarea e firească,greşeala e omenească iar www.statusuri.infoispita-i trecătoare.Ajută-ne să trecem peste tot ce s-a întâmplat,să ne unim inimile şi să redevenim un unicat

urma paşilor tăi se vor şterge de pe nisip.Mă întreb cum mi-ai putut scăpa printre degete când mi-erai drag,cum mi-ai plecat fără să-mi spui adio din prag

Niciun comentariu: